GORNJA RADGONA - APAČE - SVETA ANA (5 ur)
PPP vodi od turistične pisarne čez cesto in pri stavbi nekdanje gostilne Biser popelje čez njen poletni vrt in naprej čez Simoničev breg. Pri zadnji mestni hiši je že na dobro utrjeni makedamski cesti. Po rahlem vzponu se na desni opazi radgonski grad. Pot nato vodi po hrbtu pobočja z naseljem Hercegovščak. Na desni, osojni strani, pogled zastira listnati gozd. Na levi, prisojni strani, se razprostirajo vinogradi. Od tod se vidi jugovzhodni del Gornje Radgone. Na levi so v daljavi Police. Pot pelje mimo hiš. Na nadmorski višini 310 m stoji betonska skulptura v obliki kvadratne piramide. Vsi Radgončani imenujejo ta vrh Piramida, čeprav imena tega vrha na zemljevidu ni. Razgled seže do Apaškega polja, Svete Ane in ob dobri vidljivosti tudi do Pohorja. Pot se takoj za piramido spusti na desno v gozd, preči dvorišče dveh domačij v Hercegovščaku, zavije po cesti na desno, nato na levo v klanec, držeč se roba gozda. Pri lovski preži na levi zavije na desno do žive meje, nato pa spet rine v klanec. Na njegovem koncu je hiša št. 42 v Hercegovščaku.
Na križišču cest Lomanoše-Police pot zavije v bukov gozd. Vzpenja se skozenj, nato pa po njegovem robu do ceste. Po desnem zavoju prečka dvorišče hiš, nato se spusti na levo po pobočju ter po stopnicah do ceste. Takoj zavije na desno do razpotja. Od tod krene na levo po cesti do križišča, zavije na desno in takoj na levo proti gozdu. Skozenj vodi do jase. Na koncu gozda se začne asfaltna cesta, ki se rahlo vzpne do ceste Plitvički Vrh-Lomanoše. Nato se usmeri na desno skozi Plitvički Vrh do pekarne Rž. S primerne razgledene točke v tem naselju se lahko opazujejo Police, Apaško polje, avstrijske Alpe, Pohorje, Boč in Donačka gora. S Plitvičkega Vrha se pot spusti do ceste Gornja Radgona-Maribor, jo prečka in se po cesti med polji Apaškega polja nadaljuje skozi vasi Plitvica, Mali Segovci in Segovci do Apač. V okrepčevalnici Klavdija na začetku kraja je žig PPP št. 14.
Markirana pot iz Apač pelje po asfaltni cesti do mešalnice kmetijskega kombinata in pri žagi podjetja Lina zavije proti Mahovcem. Iz Mahovcev se nadaljuje med polji J od Žepovcev. Pri transformatorju na desni strani zavije pravokotno na levo proti Plitvičkemu potoku do vasi Janhova. Tukaj se začne nižinski svet hitro dvigati v gričevje Slovenskih goric. Še pogled nazaj na Apaško polje. Mimo križa pelje pot po kolovozu skozi gozd do zanimive pravokotne jase pod Janhovskim bregom, nato pa zavije čez hrib in se skozi gozd spusti na cesto v dolini reke Ščavnice. Pri opuščenem mlinu gre čez potok in se začne ob gozdu strmo vzpenjati proti naselju Sveta Ana, kamor pride po cesti z V mimo pokopališča.
Sveta Ana na Kremberku (355 m) leži na vrhu grebena, poraslega z vinsko trto in z izredno lepim razgledom na Slovenske gorice, Apaško polje, Kozjak in Pohorje. Zanimivost kraja je podeželska baročna cerkev. Tu blizu je bil pred 100 leti rojen slovenski bibliograf Janko Šlebinger.
žig PPP št. 14 a je v Apačah v gostilni Zver Majde.