LENDAVA - LENDAVSKE GORICE - TURNIŠČE (6 ur)
PPP se od hotela nadaljuje proti V preko mostu na Ledavi. V križišču pri Supermarketu Tuš prečka cesto Lendava–Pince, po nekaj korakih pri gostilni Lovski dom zavije na desno pod obronke vinogradov, ki se prikažejo z vso svojo lepoto, in vodi vse do križišča, naprej pa na desno. Po 150 m zavije ostro na levo v manjši klanec in se nadaljuje do zravnave. Tukaj se spet obrne na desno v ozek, kratek klanec in med vinogradi prispe do vrha hriba. Od tod je lep pogled na ravninski del do Mure ter še naprej do Kalnika, Ivanjščice in Ravne gore na Hrvaškem ter Boča in Pohorja, celo do vrhov Alp. Po slemenu se pot rahlo vzpenja mimo kleti Miška Kranjca do piramide na najvišji točki Lendavskih goric, 327 m. Od nje se spušča proti Lendavi.
Pred župnijsko cerkvijo sv. Katarine (1751) pot zavije na desno po asfaltu do gradu, na levo pa v središče Lendave. PPP se pod cerkvijo nadaljuje na desno po glavni cesti, teče skozi stari del mesta v Dolgo vas. V Dolgi vasi zavije v križišču proti Dobrovniku. Vodi po cesti, ki je speljana vijugasto po ravnini, prečka avtocesto in se nadaljuje po cesti do Mostja, kjer pri hiši št. 53 zavije na levo proti Banuti. Pot gre skozi prijazno vasico Banuta in nad avtocesto v gozdni kompleks Črni Log. Ves čas pelje ravno po gozdni cesti skozi Črni log. Prečka most čez Ledavo in se nadaljuje skozi Cimerov gozd zavije pod avtocesto na levo in teče ob njej do potoka Kopanje (Črni potok). Prečka most zavije na desno in pelje do asfaltne ceste, nato gre skozi Nedelico proti Turnišču. V gostilni Škorpijon v središču Turnišča se dobi žig PPP št. 28.
Turnišče je bilo nekdaj svobodno mesto z bogato cehovsko tradicijo. Starejša cerkev iz 13. stoletja ima romanski vzhodni del, v 14. stoletju pa je bila gotsko prezidana in poslikana s freskami Janeza Aquille. Danes ima Turnišče 1.300 prebivalcev, od industrije pa tovarno čevljev Planika.